şimdi bende pcos var bu yüzden reglm hep düzensiz sürekli ilaçlarla oluyorum regl bazen 6 ay olmadığım oluyor neyse biz 5 ekimde korunmasız ilişkiye girdik ama kesinlikle vajina içi boşalma olmadı ama benim ilk ilişkim olduğu için korktum ertesi günn hapı aldım hemen korunamsız diye ilişkiden 1 saat sonra aldım bu arada reglm bir 10 günlük gecikmedeydi düzensizdi zaten sonra tarlusal aldım regl söktürücü 1 paket içtim 2 gün bekledim ama etki etmedi doktor hemen etmez dedi beklemen lazım dedi korktum yınede hamılelık testi aldım negatıf cıktı neyse tamam dedım olurum herhalde sogan suyu falan ıcıyorum ama stres yanı olmadım sonrasında bekledım zaten ılsıkı falan olmadı yanı bu surecte asla olmadı ama 28 ekim yanı tam bir hafta önce korunmalı seks oldu prezervatifle sonrasında ılac almadım zaten ella falan sonra tarlusal aldım yıne hala regl olmadııgım ııcın doktor kılomdan dolayı gunde 3 kez al etkı eder dedı ılac bııtınce 5 gunde regl olursun dedı ilaç cuma bitti ama cumartesi günü ağrım başladı regl gibi yüzümde sivilce çıktı dün gece birden yogun sırt agrıısı başladı banyoya bir girdim hafif kahverengimsi kanama ped taktım ama yani bu sabah baktıgımda pede geçmemiş hala yogun agrım ve regl sıvılcelerım var bu arada internette ilişki sonrasında yerleşme kanaması olduugu yazıyor yanı hamılelık yerleşmesi bu kanamada sırt agrısı yaparmıs ve az bir kanama olurmus yani tabi benım daha dun gece oldu regl kanaması olursa 5 gun sürer ve cogalırsa bılcem zaten reglm rahatlıcam ama bu stres bu vesvese benı oldurcek ne yapıcam ben bana akıl ver yanı sence regl mı yoksa diğer türlümü

şimdi bende pcos var bu yüzden reglm hep düzensiz sürekli ilaçlarla oluyorum regl bazen 6 ay olmadığım oluyor neyse biz 5 ekimde korunmasız ilişkiye girdik ama kesinlikle vajina içi boşalma olmadı ama benim ilk ilişkim olduğu için korktum ertesi günn hapı aldım hemen korunamsız diye ilişkiden 1 saat sonra aldım bu arada reglm bir 10 günlük gecikmedeydi düzensizdi zaten sonra tarlusal aldım regl söktürücü 1 paket içtim 2 gün bekledim ama etki etmedi doktor hemen etmez dedi beklemen lazım dedi korktum yınede hamılelık testi aldım negatıf cıktı neyse tamam dedım olurum herhalde sogan suyu falan ıcıyorum ama stres yanı olmadım sonrasında bekledım zaten ılsıkı falan olmadı yanı bu surecte asla olmadı ama 28 ekim yanı tam bir hafta önce korunmalı seks oldu prezervatifle sonrasında ılac almadım zaten ella falan sonra tarlusal aldım yıne hala regl olmadııgım ııcın doktor kılomdan dolayı gunde 3 kez al etkı eder dedı ılac bııtınce 5 gunde regl olursun dedı ilaç cuma bitti ama cumartesi günü ağrım başladı regl gibi yüzümde sivilce çıktı dün gece birden yogun sırt agrıısı başladı banyoya bir girdim hafif kahverengimsi kanama ped taktım ama yani bu sabah baktıgımda pede geçmemiş hala yogun agrım ve regl sıvılcelerım var bu arada internette ilişki sonrasında yerleşme kanaması olduugu yazıyor yanı hamılelık yerleşmesi bu kanamada sırt agrısı yaparmıs ve az bir kanama olurmus yani tabi benım daha dun gece oldu regl kanaması olursa 5 gun sürer ve cogalırsa bılcem zaten reglm rahatlıcam ama bu stres bu vesvese benı oldurcek ne yapıcam ben bana akıl ver yanı sence regl mı yoksa diğer türlümü

simdi soracagim sey sacma gelebilir fakat aklimi cok kurcaliyor erkek arkadasimla biraz temasimiz oldu soyle bahsedeyim bi beraberlik olmadi bosalma vesayre olmadi sadece ben ona dokundugumda veya o kendisinden sonra bana dokundugunda zevk suyu eline bulasmis olabilir diye dusunuyorum ellerimiz havayla temas etti arada yaladigimiz da oldu hani bi sprem olsa bile yasayacagini sanmiyorum ama hani belki bi risk olmustur gebelik soz konusu olur mu sizce kendi kafamda cok fazla senaryo kurar oldum nedense en kucuk seyi bile hamilelige baglamaya basladim oysa daha 1 2 gun anca oldu olay yasanali icimi rahatlatabilir misiniz tesekkur ederim simdiden

simdi soracagim sey sacma gelebilir fakat aklimi cok kurcaliyor
erkek arkadasimla biraz temasimiz oldu soyle bahsedeyim
bi beraberlik olmadi bosalma vesayre olmadi sadece ben ona dokundugumda veya o kendisinden sonra bana dokundugunda zevk suyu eline bulasmis olabilir diye dusunuyorum ellerimiz havayla temas etti arada yaladigimiz da oldu hani bi sprem olsa bile yasayacagini sanmiyorum ama hani belki bi risk olmustur gebelik soz konusu olur mu sizce
kendi kafamda cok fazla senaryo kurar oldum nedense en kucuk seyi bile hamilelige baglamaya basladim oysa daha 1 2 gun anca oldu olay yasanali icimi rahatlatabilir misiniz tesekkur ederim simdiden

1 ay içinde 3 tane ertesi gün hapı kullandım. İlk 2 ertesi gün hapının ardından 4 gün boyunca yoğun kanamam oldu. En son 25 Eylül’de adet oldum. 7 Ekim’de ilaçlardan kaynaklı olduğunu düşündüğüm 4 günlük kanamam oldu. Hala adet olmadım. 4 5 deffa zaman zaman test yaptım negatif çıktı. Nedenini bana açıklayabilirmisiniz? Gebelik olsa dâhi testler negatif çıkar mı? Ertesi gün hapını çok fazla kullandığım için mi bu sorunu yaşıyor olabilirim?

1 ay içinde 3 tane ertesi gün hapı kullandım. İlk 2 ertesi gün hapının ardından 4 gün boyunca yoğun kanamam oldu. En son 25 Eylül’de adet oldum. 7 Ekim’de ilaçlardan kaynaklı olduğunu düşündüğüm 4 günlük kanamam oldu. Hala adet olmadım. 4 5 deffa zaman zaman test yaptım negatif çıktı. Nedenini bana açıklayabilirmisiniz? Gebelik olsa dâhi testler negatif çıkar mı? Ertesi gün hapını çok fazla kullandığım için mi bu sorunu yaşıyor olabilirim?

Merhaba ben bundan bir hafta önce ovulasyon dönemimin 1. Günü konuştuğum adamla (yaş olarak oldukça fazla 50 falan) sürtünme yoluyla bi ilişki yaşadım o zaman korunmamıştım (ondan daha öncede olmuştu ertesi gün hapı aldım) Bugün tekrar bi yakınlaşma yaşadık sürtünme yoluyla, kendisi anüsüme sürtündü sadece kısa bir süreyle vajinama da değdi ama boşalma vs olmadı kendisi de söyledi. Yinede korkuyorum sonuçta birazda olsa zevk suyu gelmişti vajinama değmiş olabilme ihtimali var, ovulasyon dönemim dün bitti “Bakireyken hamile kalmazsın” dedi ama böyle bişey yok.. Bu ay 3 kez böyle yakınlaştık sadece ilkinde aldım, şu an kafam çok karışık ertesi gün hapı almalı mıyım? 1 ayda 2 tane alırsam ne olur? Hamile kalma riskim var mı? Şimdiden cevap için teşekkürler

Merhaba ben bundan bir hafta önce ovulasyon dönemimin 1. Günü konuştuğum adamla (yaş olarak oldukça fazla 50 falan) sürtünme yoluyla bi ilişki yaşadım o zaman korunmamıştım (ondan daha öncede olmuştu ertesi gün hapı aldım) Bugün tekrar bi yakınlaşma yaşadık sürtünme yoluyla, kendisi anüsüme sürtündü sadece kısa bir süreyle vajinama da değdi ama boşalma vs olmadı kendisi de söyledi. Yinede korkuyorum sonuçta birazda olsa zevk suyu gelmişti vajinama değmiş olabilme ihtimali var, ovulasyon dönemim dün bitti “Bakireyken hamile kalmazsın” dedi ama böyle bişey yok.. Bu ay 3 kez böyle yakınlaştık sadece ilkinde aldım, şu an kafam çok karışık ertesi gün hapı almalı mıyım? 1 ayda 2 tane alırsam ne olur? Hamile kalma riskim var mı? Şimdiden cevap için teşekkürler

Merhaba, erkek arkadaşımla korunma yöntemi olarak kondom kullanıyoruz. Fakat bir süredir korunmasız ilişkiye girmeye başladık. İkimizin de daha çok hoşuna gitti. Kondom ile ilişkiye girdiğimiz zaman onun açısından boşalmak nedense çok zor oluyor. İkimizin de daha çok hoşuna gittiği için doğum kontrol hapı ile korunmayı istiyorum. Gittiğim jinekologa sorduğumda bir sorun olmayacağını söylemişti ve Yazz 28liyi önerdi ama yine de ben tam emin olamıyorum. Sanki zararlı bir şeymiş gibi geliyor, kısırlık yaptığı vs. de söyleniyor. Kullanmam riskli mi, zararları olur mu, önerir misiniz? Bir de uzun süreli kullanımında sıkıntılar yaşar mıyım vücudumla ilgili?

Merhaba, Cinsel ilişkilerde hem gebeliği, hem de cinsel yolla aktarılan enfeksiyonları (CYAE) önlemek için çeşitli koruma yöntemleri tercih edilebilmektedir. Bu yöntemler, ilişkide bulunan kişilerin karşılıklı onayları doğrultusunda değişebilir. Birçok yöntem arasında, kişiler cinsellikte kendileri için en uygun yöntemi seçme ve kullanma hakkına sahiptir. İstersen gebelik önleyici yöntemler konusunda detaylı bilgiye buradan erişebilirsin. Gebeliği önleyici haplar […]

Merhaba, sevgilimle aktif bir cinsel hayatımız var. Bu sebepten yaklaşık 5 aydır her gün doğum kontrol hapı kullanıyor. Uzun süre görüşemeyeceğimiz için regl olmasına rağmen ilişkiye girmeye karar verdik (yazz tablet 28 hap var 4 tanesi vitamin hapı regl dönemi için) korunmak amacıyla vitamin haplarının 2 sinden sonra son 2yi almadan direkt yeni pakete başladı birden fazla kez ilişkiye girdik bunların bazıları kondomlu bazıları kondomsuz(kanın az geldiği zamanlar) hiçbir şekilde içine boşalmadım hep dışarıya boşaldım sonrasında hapı kullanmaya devam etti ama reglinin bittikten sonra 13 14 gün olmasına rağmen hala her gün az az kan gelmeye devam ediyor ( lekelenme de diyebiliriz) bununla birlikte şeffaf bir sıvı da geliyormuş. İnternette biraz araştırdım bunun sebebi regl dönemi hassaslığından tahriş olabilirmiş ya da uzun süre dkh bunu yapabiliyormuş ama yine de sorayım dedim başına gelen varsa cevap verebilir mi hamile olabilir mi? Lütfen regl döneminde ilişkiye mi girilir diye boş yargı atmayın insanlık hali olabiliyor böyle şeyler.

Merhaba, Öncelikle, regl döneminde cinsellikle ilgili oldukça çeşitli mitler bulunmaktadır. Ancak bunların hiç biri regl döneminde cinselliğin yanlış olduğu anlamına gelmez. Hatta bazı araştırmalar regl döneminde cinselliğin regl olan kişiler için daha fazla haz verici ve keyifli olduğunu göstermektedir. Bu nedenle regl döneminde cinsellik gayet olağandır. Ancak regl döneminde korunmasız cinsel ilişkilerde cinsel yolla aktarılan […]