merhaba. Ben şüpheli durumdan 2 yıl sonra özel bir hastahanede cybh testi yaptırdım negatif geldi.Sonrasında 3. yılda 2 kez sağlık ocağında Anti-HIV testı yaptırdım bunlarda negatif geldi.Son olarak 5. yılda bıyotıp labaratuarında HIV-Combo testi yaptırdım buda negatif geldi. Benim son 1 senedır boynumda 2 adet Reaktif lenf nodum var bunlara 4 kez ultrason yaptırdım doktorlarım onemlı bısey yok dedıler. Ben bu HIV testlerimi geç yaptırdığım için tespit edilememe,yalancı negatiflik gibi bir durum olur mu ? Antikorlar kaybolur mu? Sonradan pozitife dönermi sonuçlarıma güvenebilir miyim ? Teşekkür ederim

merhaba.
Ben şüpheli durumdan 2 yıl sonra özel bir hastahanede cybh testi yaptırdım negatif geldi.Sonrasında 3. yılda 2 kez sağlık ocağında Anti-HIV testı yaptırdım bunlarda negatif geldi.Son olarak 5. yılda bıyotıp labaratuarında HIV-Combo testi yaptırdım buda negatif geldi.
Benim son 1 senedır boynumda 2 adet Reaktif lenf nodum var bunlara 4 kez ultrason yaptırdım doktorlarım onemlı bısey yok dedıler.
Ben bu HIV testlerimi geç yaptırdığım için tespit edilememe,yalancı negatiflik gibi bir durum olur mu ? Antikorlar kaybolur mu? Sonradan pozitife dönermi sonuçlarıma güvenebilir miyim ?
Teşekkür ederim
İyi günler HIV taşıdığını bana sonradan söyleyen biri ile çırılçıplak bir şekilde sadece sürtünme ile sevisme yaşadık bende bir iki yerde hafif açık yara vardı HIV riski taşıyor muyum test yaptırmalı mıyım

İyi günler HIV taşıdığını bana sonradan söyleyen biri ile çırılçıplak bir şekilde sadece sürtünme ile sevisme yaşadık bende bir iki yerde hafif açık yara vardı HIV riski taşıyor muyum test yaptırmalı mıyım
Merhaba hocam ben geçen hafta Tayland’a gittim orada benim kız arkadaşım var yaklaşık 10 gün beraber vakit geçirdik ve korumasız hiç bir şekilde ilişki yapmadım bir defa sadece sarılırken penisim cinsel yerine değdi ama girmedim içine ama sıvısı bulaştı zaten kız arkadaşımla da iki yıl önce görüşmüştük İstanbul’a gelmişti o zaman bir kaç kez korumasız olarak birlikte oldum yaklaşık bir yıl sonra başka sebepten dolayı test yapmıştım negatif çıktı, kız arkadaşıma hiv ile alakalı biraz konuştuk onun da en çok korktuğu şeylerden biriymiş şimdi acaba test falan yapmaya gerek var mı? Saygılarımla

Merhaba hocam ben geçen hafta Tayland’a gittim orada benim kız arkadaşım var yaklaşık 10 gün beraber vakit geçirdik ve korumasız hiç bir şekilde ilişki yapmadım bir defa sadece sarılırken penisim cinsel yerine değdi ama girmedim içine ama sıvısı bulaştı zaten kız arkadaşımla da iki yıl önce görüşmüştük İstanbul’a gelmişti o zaman bir kaç kez korumasız olarak birlikte oldum yaklaşık bir yıl sonra başka sebepten dolayı test yapmıştım negatif çıktı, kız arkadaşıma hiv ile alakalı biraz konuştuk onun da en çok korktuğu şeylerden biriymiş şimdi acaba test falan yapmaya gerek var mı? Saygılarımla
1 ay once bır birliktelik oldu bogazda agrı ve lenf nodu var hıv belırtısı mıdır ayrıca okb hastasıyım takıntı dolayısıyla bu septomlar olmus olurmu

1 ay once bır birliktelik oldu bogazda agrı ve lenf nodu var hıv belırtısı mıdır ayrıca okb hastasıyım takıntı dolayısıyla bu septomlar olmus olurmu
Klozette tuvaletimi yaparken klozetin suyu sıçradı makatima ve bende hemoroid kanaması oluyor bazen o gün yoktu ama regl dönemimdeydim kanama vardı bulaş riski var mı klozete oturmadan önce 2 defa sifonu çektim zaten ama bilmiyorum aşırı korktum teşekkür ederim şimdiden cevabınız için

Klozette tuvaletimi yaparken klozetin suyu sıçradı makatima ve bende hemoroid kanaması oluyor bazen o gün yoktu ama regl dönemimdeydim kanama vardı bulaş riski var mı klozete oturmadan önce 2 defa sifonu çektim zaten ama bilmiyorum aşırı korktum teşekkür ederim şimdiden cevabınız için
İyi günler korunmalı anal ilişkim oldu ok zero ince kondom kullandım kondom yerinde duruyordu herhangi bir patlama vs durumu yok kondomu aldım elimle çöpe attım bu arada hiv bulaşma riski var mı veya korunmalı ilişkimde kondom ince olduğu için bir risk var mı

İyi günler korunmalı anal ilişkim oldu ok zero ince kondom kullandım kondom yerinde duruyordu herhangi bir patlama vs durumu yok kondomu aldım elimle çöpe attım bu arada hiv bulaşma riski var mı veya korunmalı ilişkimde kondom ince olduğu için bir risk var mı
Merhabalar öncelikle şimdiden cevap verdiğiniz için teşekkür ederim sorun şu: 36 yaşında bekar bir erkeğim korunmalı bir şekilde eskort ile birlikte oldum sevişme ve oral seks olmadı sadece vajinal sex kondom kullandım sex Yaparken Hiç Zevk almadım komdomdan kaynaklı hissetmedim boşalma sonrası geri çekildim be kondomu çıkarıp çöpe attım penisimi elimle kontröl ettim kup kuruydu ama aklımda hiv kapmış olabilirim düşüncesi sardı ilişkiden bir gün sonra hep düşünmeye başladım acaba hiv mi oldum ve birden ateş basması yaşadım soğuk terleme ve üşüme bunuda cinsel hastalıktan olabilir diye düşündüm 14 gündür düşünüyorum psikolojim bozuldu ruh halim çok kötü idrar yaparken herhangi bir yanma veya akıntım veya kaşıntım yok

Merhabalar öncelikle şimdiden cevap verdiğiniz için teşekkür ederim sorun şu: 36 yaşında bekar bir erkeğim korunmalı bir şekilde eskort ile birlikte oldum sevişme ve oral seks olmadı sadece vajinal sex kondom kullandım sex Yaparken Hiç Zevk almadım komdomdan kaynaklı hissetmedim boşalma sonrası geri çekildim be kondomu çıkarıp çöpe attım penisimi elimle kontröl ettim kup kuruydu ama aklımda hiv kapmış olabilirim düşüncesi sardı ilişkiden bir gün sonra hep düşünmeye başladım acaba hiv mi oldum ve birden ateş basması yaşadım soğuk terleme ve üşüme bunuda cinsel hastalıktan olabilir diye düşündüm 14 gündür düşünüyorum psikolojim bozuldu ruh halim çok kötü idrar yaparken herhangi bir yanma veya akıntım veya kaşıntım yok
Bu konuyu düşünmekten iyice psikolojim bozuldu.herşeyi kafaya takmaya başladım . tam konuyu kapatayım diyorum başka bişey daha kafama takılıyor . geçen gün berbere gittim yüzümdeki yağ beneklerini almak istedi berber. toplu iğneyle aldı epey de kan aktı.tabi ben toplu iğnenin temiz olduğunu görmedim bir kutudan alıp yüzümdeki yağ bezelerini aldı..şimdi kafayı yemek üzereyim .acaba toplu iğnede benden önce kalan kan falan var mı diye..sizce böyşe bir bulaşı olabilir mi .. ? test yaptırmak gerekir mi ?

Bu konuyu düşünmekten iyice psikolojim bozuldu.herşeyi kafaya takmaya başladım . tam konuyu kapatayım diyorum başka bişey daha kafama takılıyor . geçen gün berbere gittim yüzümdeki yağ beneklerini almak istedi berber. toplu iğneyle aldı epey de kan aktı.tabi ben toplu iğnenin temiz olduğunu görmedim bir kutudan alıp yüzümdeki yağ bezelerini aldı..şimdi kafayı yemek üzereyim .acaba toplu iğnede benden önce kalan kan falan var mı diye..sizce böyşe bir bulaşı olabilir mi .. ? test yaptırmak gerekir mi ?
merhaba 9 yıl önce bir ilişkim olmuştu bir kaç şeyden şüphelenip eğitim araştırma hastanesinde hiv testi yaptırdım sonuç negatif çıktı başka teste gerek varmıdır test güvenlimidir

merhaba 9 yıl önce bir ilişkim olmuştu bir kaç şeyden şüphelenip eğitim araştırma hastanesinde hiv testi yaptırdım sonuç negatif çıktı başka teste gerek varmıdır test güvenlimidir
Merhabalar ben şüpheli iliskiye girdim korunmasız öncelikle idrarda yanmaya başladı sonra geçti 21.gun test yaptım negatif 39.gun test yaptım gene negatif 45.gun test yaptım gene negatif çıktı sizce kesinlik oranı nedir

Merhabalar ben şüpheli iliskiye girdim korunmasız öncelikle idrarda yanmaya başladı sonra geçti 21.gun test yaptım negatif 39.gun test yaptım gene negatif 45.gun test yaptım gene negatif çıktı sizce kesinlik oranı nedir