Merhaba şu anda siğil semptomu göstermiş bir HPV’liyim aynı zamanda smear sonucumu bekliyorum. Yakın zamanda çıkan siğili yaktıracağım ve aşımın ilk dozunu alacağım. Bir partnerim var ve henüz cinsel birliktelik yaşamadık. Kendisi de durumdan haberdar. Eğer o da aşı olursa ve korunsak bile bulaşma riski devam eder mi? Ayrıca oral yolla (yine aşının ilk dozundan ve siğili yaktırdıktan sonra) bulaşması mümkün müdür?

Merhaba şu anda siğil semptomu göstermiş bir HPV’liyim aynı zamanda smear sonucumu bekliyorum. Yakın zamanda çıkan siğili yaktıracağım ve aşımın ilk dozunu alacağım. Bir partnerim var ve henüz cinsel birliktelik yaşamadık. Kendisi de durumdan haberdar. Eğer o da aşı olursa ve korunsak bile bulaşma riski devam eder mi? Ayrıca oral yolla (yine aşının ilk dozundan ve siğili yaktırdıktan sonra) bulaşması mümkün müdür?